Jaarlijks op de derde dinsdag van september of op een bij de wet te bepalen eerder tijdstip wordt door of namens de Koning in een verenigde vergadering van de Staten-Generaal een uiteenzetting van het door de regering te voeren beleid gegeven.
We gebruiken noodzakelijke cookies voor je account en beveiliging. Voor thema en anonieme gebruiksstatistieken (Google Analytics) vragen we je toestemming. Meer over cookies