De schipper van een Nederlands schip die het schip aan de eigenaar of de rederij onttrekt en ten eigen bate gebruikt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zeven jaren en zes maanden of geldboete van de vijfde categorie.
We gebruiken noodzakelijke cookies voor je account en beveiliging. Voor thema en anonieme gebruiksstatistieken (Google Analytics) vragen we je toestemming. Meer over cookies